Adbreak, sau publicitate pe un colţ de masă

 Cam cu senzaţia asta am plecat de la eveniment. Şi nu din cauza invitaţilor sau a discuţiilor, care pe alocuri au fost chiar interesante.

Ci din cauza organizării, care nu a arătat deloc profesionist…

În primul rând, sonorizarea mai bine nu exista, invitaţii se auzeau ca din butoi, iar în spate mulţi se întorseseră cu spatele la scenă ca să poată discuta mai bine.

Au mai fost apoi şi filmuleţele făcute de IqAds, care arătau ca nişte postări mediocre de pe YouTube. Pe lângă faptul că decorul din spatele celor ce vorbeau amintea categoric de Enciclopedia sau de Tvr Cultural, se auzea atât de încet, încât trebuia să citeşti de pe buze pentru a înţelege ceva. Foarte tare a fost că deşi au fost doar 2 filmuleţe, la finalul fiecăruia izbucneau prin sală exclamaţii de genul „Yes, în sfârşit…” 😀

În rest, multă lume, multe idei, multe discuţii şi mult „zumzăit”…

Piaţa merge înainte…  😉

Anunțuri

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri to “Adbreak, sau publicitate pe un colţ de masă”

  1. anca Says:

    da, sunt de acord cu tine, a fost destul de interesant, insa organizarea sucked big time, ca de altfel la mai toate adbreak-urile de pana acum.

    a

  2. fluerasul Says:

    anca, nu stiu ce a fost la celelalte, asta insa m-a dezamagit. Sa speram ca o sa invete din greseli…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: