Cea mai tare victorie!

 Oamenii sunt în general foarte ipocriţi. Şi când spun ipocrizie mă refer la suporterii care în loc să se bucure că echipa lor probabil va câştiga la masa verde cu 3-0, se plâng că nu este cinstit!

Noi românii cu cinstea la butonieră o să murim! 😀

Eu personal m-am bucurat cu adevărat pentru prima dată la un meci de fotbal de când a plecat murinho de la chelsea… parcă victoriile astea care sunt obţinute total aiurea, contrar cursului jocului şi chiar atunci când îi doare pe adversari cel mai tare, parcă victoriile astea fac tot farmecul vieţii… 😀

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri to “Cea mai tare victorie!”

  1. yang7 Says:

    Sunt un mare fan al lui Ajax și de aceea am un respect foarte mare pentru Johan Cruijff, dar Mourinho a spus ceva în legătură cu declarațiile olandezului cu privire la pragmatismul lui Chelsea, răspunzând astfel tuturor contestatarilor : „Nu vreau să fiu învățat cum se pierde o finală de Champions League cu 4-0 când eu am câștigat una cu 3-0. Nu vreau să fiu învățat cum se pierde titlul în ultima etapă când eu le câștig cu multe etape înainte.”
    Citatul e aproximativ.

  2. ucshiva Says:

    Uite ma suflet de microbist ! ;))

Lasă un comentariu